2009-05-31

*~Morsdag~*

ÖVERSKATTAD DAG [som så många andra]! Men iaf. Grattis mamma!
Hm.. kommer såklart inte köpa något åt henne i år heller. Har sträckt mig så långt att jag iaf ringer och grattar och sedan får ångra att jag ringde när hon börjar babbla på om banala saker som jag "quote: MÅSTE göra i veckan och gör du inte det så får du väl inga pengar från försäkringskassan. unquote". Ibland vill man bara att hon ska hålla käften. Men men. Inte hennes fel. Bara jag som är grinig antagligen. Sorry.
Men ibland måste man få klaga och vara a whiny biatch också! Om man håller känslorna inne så DÖR MAN inifrån. Det tror jag. GET IT OUT DAMN IT! Which I do. ^^
Är antagligen lite grinig för att jag mår dåligt i magen. Usch. Hatar min mage ibland. Och min rygg och mina axlar och min nacke. Jag vill få dom utbytta mot några som funkar och som inte gör konstant ont. Ibland skulle man fan behöva reservdelar.

My body is not a frickin' temple! It's a torture chamber! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar