2009-05-16

*~Vad har folk för KONSTIG smak egentligen?!~*

NORGE?! WTF! I am speechless, fast inte.
För jag svär ganska mycket. Låten suger ju! Han är ful och töntig och låten är INTE bra. ALLS. This is ridicilous!
PEOPLE ARE STUPID. Bara fått det bekräftat. Jo men visst.
Ni är för DÅLIGA för att rösta. ;P
Det gick ju inte alls bra för vare sig Sverige eller Estland. Men vad ska man vänta sig av dessa puckade folk/människor som inte kan rösta på bra låtar. Damn you all! =P
Man ska alltså se ut som en pojkvasker och vara så töntig som möjligt för att få nästan alla röster? Hmm.. dumma tävling! Dumma människor som röstar!

Jag vet, jag vet... jag skulle ju inte ens kolla på det här jävla spektaklet, MEN nu gör jag det och då vill jag ju fan att den bästa låten SKA VINNA också. But noooooooo!
This show suck.
But then again.... I knew that.

Men grattis till Norge... Trots att jag inte tycker om låten.

Säger som Nemi: BESVIIIIIIIIIIIIIIIIIKEN!

1 kommentar:

  1. nejnej hanna nu svammlar du! han var ju supersöt! ;P

    SvaraRadera