2009-05-02

*~Våren är här! + Guitar Hero är skoj!~*



Våren är här! Äntligen säger jag bara!!! ^^ Gissa vart jag bor ;) Bilderna är tagna idag kl. 20.56 [typ] och från mitt ena fönster. =)

Idag har jag spelat Guitar Hero, chattat och sett på Desperate Housewives [s.3]. Very nice. ^^ Jag är inte så duktig på GH men jag har i alla fall höjt några av mina "high score's" på "easy". Har bara klarat några låtar på "medium". =P Men men det är väl bara att träna ;P
Tog även lite bilder på mig och min gitarr. Men det blev mest suddigt [kolla bara]. Haha.
Det är inte jag som satt på klistermärkena på den. Köpte den begagnad så den var så när jag fick den. Den funkar iaf utmärkt. Bara jag som inte får till det i alla låtar.

Än så länge har jag bara det första Guitar Hero-spelet. Jag vill skaffa GH II, GH III, GH WORLD TOUR och GH Metallica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar