2009-05-19

*~Jag vill mysa också!~*

Japp, det vill jag!!!!! ^^
Och hångla förstås. I really miss it... Det var alldeles för länge sen nu..
Glömde ju att skriva i föregående inlägg att det är väldigt mysigt att dricka varm choklad tillsammans med nån. Inte bara ensam [men det är ju alltid gott vare sig man är ensam eller ej].
Fast man behöver ju inte hångla bara för att man myser lite...
Jag menar jag älskar att mysa bara för mysandets skull. Med min kärlek[!], med mina vänner och hunden t ex. =)
Fast hånglat med älsklingen och vännerna har jag ju faktiskt gjort [dock inte samtidigt och absolut inte med hunden! ;)]!
What are friends for?! Haha. Nää jag skojjade bara, för er som blir rädda nu ;P Men jag får faktiskt det för min tjej... ^^
Hon är så gullig, underbar, bästast och blir inte svartsjuk. Hihi ^^ Riiight, baby? ;)
Men jag vill faktiskt allra helst hångla med min tjej alltid! Hon får förstås hångla med vem hon vill också bara så ni vet as long as you're of a girly kind [yeah no exceptions] ;)
But no more than hångling, okay?! *Lol*

Men nu har jag kommit ifrån ämnet igen...
MYSA! Mmmm. Det är mysigt att mysa. Jag tycker verkligen om det. Snuggle. Yes please. Älskling? Vännerna? Anyone?! Haha.
Någon som vill mysa med mig?


I'm here, I'm queer, lets snuggle!


EVIL WILLOW: We could be quite a team, (meaningfully) if you came around to *my* way of thinking.
WILLOW to her evil self: Would that mean we have to snuggle?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar