2009-05-13

*~LÄNGT!~*



14e juni får jag ÄNTLIGEN träffa min älskade igen! Det ska bli förbannat kul! ;D
Det var ju så länge sen sist nu... För länge sen. 85 mil är en den "lilla" sträckan som vi har emellan oss [våra städer]. Så varje gång någon av oss ska till den andra så kostar det ju en del med resorna. Så man får spara på slantarna och planera. Men snart, snart, SNART är jag hos dig igen sötnos!!!! =D

JAG LÄNGTAR SOM FAN EFTER DIG!!!!!!! Jag ska ta dig! ;)
Jag älskar dig så väldigt mycket och jag saknar dig jättemycket! Du är kärlek! <3
I wish I was there with you now... And I wish we were having sex! ;D Hihi.
You make me very happy and horny. ^^

Jag saknar allt med dig och JAG ÄLSKAR ALLT MED DIG HJÄRTAT. Din doft, din charm, din utstrålning, ditt skratt, din kropp, din förmåga att få mig att vilja ha dig ännu mer, din söta näsa och dina fina, vackra ögon, dina mjuka läppar, dina gulliga öron, din busiga tunga and your fabulous boobies! And your cute butt! Hihi! ;)

1 kommentar: