2009-05-05

*~Kärleken!~*

Grattis till oss idag!!! ♀♀
Idag firar jag och älsklingen 2 år tillsammans [fast sadly så tillbringar vi inte dagen tillsammans]. Tänk vad tiden går fort. Jag är fortfarande kär [såklart ^^] och jag älskar henne så jävla mycket. 2 år baby! ;D

För 2 år sedan mitt i natten chattade vi väldigt länge och jag frågade om hon ville bli tillsammans med mig. Wow liksom! Helt underbar känsla när hon sa ja. =) Sen träffades vi för första gången på midsommaren det året. ^^ Våra vänner tyckte nog att vi var lite [eller mycket?] knäppa som blev ihop innan vi ens hade träffast eller pratat i telefonen med varandra. Hihi. Men vad kan jag säga? Jag ville ha henne! ;)

Hon är underbarast och finast av allt. Hon är min norrländska. Min skönheta, vackersöta, gulliga, mysiga, roliga, snälla, gosiga, sexiga, fina flickvän. Min tjej. Mitt allt.

Jag älskar dig älsklingstösen! Jag saknar dig och jag önskar att vi var tillsammans nu och alltid. Jag vill alltid vara din tjej och jag vill alltid ha dig. Du är kärleken i mitt liv.
Du gör mig så lycklig och jag vill alltid göra dig lycklig. ♥

I love you now. I love you always.
--<--<--@
-<--<--@
--<--<--@
the L word citat [s.1, ep 1]:
Alice [to Dana]: You are just so gay!
Tina [agreeing]: SO gay.
Dana: I know! I know.

"Oh, you mean an orgasm-friend?!" ^^
- Anya [BtVS]
"You can sleep with me!... Well now, that came out alot more lesbian than it sounded in my head."
- Anya to Willow [BtVS]

2 kommentarer: