2009-05-21

*~Ännu en LISTA~*

1. När gick du upp i dag?
10 *GÄSP*



2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter



3. Senaste filmen du såg på
National Treasure



4. Favorit tv-program?
Buffy the Vampire Slayer [och MÅNGA FLER men BtVS RULES!]



5. Vad åt du till frukost?
Frukost, vad är det? Inte hunnit äta nåt än.



6. Vad är ditt/dina andranamn?
Saga och Mee Sun [koreanskt]



7. Din favoritmat?
Grillspett med potatis och olika såser till! Grillat kött är godast!



8. Vilken mat gillar du inte?
Pölsa [fast jag gillade det när jag var yngre] och mat med mycket brockoli och spenat i/på = huvva då!



9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har ingen speciell favorit-CD



10. Vilken bil kör du?
Mammas och pappas svarta Saab 9-5 ibland.
Men ge mig GÄRNA en Ford Mustang! ;)



11. Vilken är din Favoritmacka?
Rostat bröd med marmelad på. Mums.



12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Idioti! Homofobi! Förtryck!



13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans-shortsen och en t-shirt [på sommaren dåra], converse-skorna [fast jag får ont i fötterna av dom men de är ju så snygga!].



14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
San Francisco, LA i USA eller någonstans i Australien, Nya Zeeland, Japan eller SydKorea



15. Favoritklädmärke
Converse, annars är jag ingen märkesflata! ;)



16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Bara Marie och en stor säng finns där[!] så kan jag dra mig tillbaka vart som helst ;)



17. Favorittid på dagen?
Skymning/twilight ;)



18. Var är du född?
Det undrar jag också. Någonstans i SydKoreas huvudstad Seoul gissar jag.



19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hästhoppning!



20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Alla



21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Ingen



22. Coca Cola eller Pepsi?
Nej tack! Erbjuder du Festis, så ja tack! ;)



23. Fotboll eller ishockey?
Nej tack!



24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla!



25. Pedikyr eller manikyr?
HUH?! Vad är det? I'm not a girlie-girl ;)



26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
I'm GAY! But, then again, you already knew that ^^



27. Vad ville du bli när du var liten?
Sångerska. Marinbiolog. Marinsoldat. Ridande polis.



28. Bästa barndomsminnet?
När jag lekte med alla mina kill-kompisar [både ute och inne] och spelade TV-spel med dom



29. Varit i Afrika?
Nope, men skulle inte vara fel att åka på safari och se "the BIG 5" m.fl!



30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Jag tror inte det. Men det låter ju som en kul idé! ;)



31. Varit med om en bilolycka?
Jo. Med pappa och Lucas. Det var vinter [år 2000-någonting..] och slaskigt och när vi mött en buss så fick vi plötsligt sladd på bilen och sen körde vi ner en sjö på andra sidan vägen. Ingen blev dock skadad men vi blev skakade och stackars Lucas hade blivit inknuffad i baksätet [han satt i bakluckan från början så om jag suttit i baksätet då så hade jag fått honom och sätet över mig och antagligen blivit mosad =P]. Not the funnest day



32. Favoritdag i veckan?
Lördag



33. Favoritblomma?
Orkidé



34 Favorit-snabbmatsrestaurant?
Donken eller MAX



35 Äger du en cykel?
Ja, en som jag trixar på så ofta jag cyklar med den.



36. Vem fick du mejl från sist?
Discshop.se =P REKLAM!



37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen



38. Läggdags?
Ett, två-tiden kanske



39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Jag har inte skickat till någon, så ingen. Men jag läser gärna på ALLAS bloggar om de svarat där. =)



40. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma och pappa



41. Vad sysslar du med just nu?
Lyssnar på soundtracket till twilight, surfar på nätet, chattar och svarar på den här listan.



42. Favoritfärg?
Lila och svart



43. Hur många tatueringar?
Har ingen. Men kanske blir en nån gång i framtiden, om jag vågar ^^



44. Hur många sänder du det här mailet till?
Ingen, jag hoppas att de snor den här listan istället och kopierar och klistrar in på sin egen blogg och sedan svarar på frågorna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar