2009-05-16

*~OMG! I. CAN'T. LOOK. AWAY!~*

Även JAG har blivit indragen i den här jävla "Eurovision-schlagerbögs-song-contest-hysterin"! OMG, HELP! I CAN'T LOOK AWAY! Hahahaha! ^^

I'm sick, I need help. ;P

Jag hoppas att ESTLAND vinner med Urban Symphony - Rändajad.
Tack för att du fick mig att få upp ögonen för den här låten [*host*sångerskan*host*] älskling! ;) Me likey! Hon kan sjunga OCH spela instrument OCH hon är snygg! Inte illa alls! ^^
Hoppas även att Sverige får höga poäng av många länder!
Malena Ernman förtjänar det [även om jag inte fattar vad hon sjunger om för att jag inte hör texten + att fjäderklänningen ger ett intryck av att hon vill föreställa svan, vilket hon kanske vill! Vad vet jag?]. Hon är iaf snygg och kan sjunga! Mycket bra. =)

Resten av startfältet vet jag inte vad jag tycker om riktigt...
För jag har ju som vanligt inte lyssnat nåt på dessa innan. Förutom några låtar som jag fick igår. Men det räknas inte. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar