2009-05-18

*~"Just let me die for a minute..."~*

Är så jävla trött. Men är ändå vaken för jag har svårt för att sova när jag inte vill. =P
Var vaken för länge inatt. Kan aldrig riktigt somna i nån vettig tid på söndags-nätterna-mot-måndagen. Det GÅR INTE. =(

Inatt var även grannarna vakna verkade det som och de sprang och dunsade och spolade i toaletten 3ggr på rad så jag undrar om de har magsjuka eller nån annan äcklig åkomma. Jävligt irriterande var det iaf att höra när jag försökte somna vid si så där 2-snåret. Det hjälpte inte heller med öronpropparna jag fått av mamma. Då dunkade pulsen högljutt i huvvet på mig istället och jag fick ingen ro. Sen så blev jag så jävla varm också och lakanet klibbade fast [avskyr när det blir så... om jag inte roar mig med annat förstås, but then I'm not sleepy! ;)] kunde inte somna pga. det. Ibland funkar det bara inte. =P Men på nåt konstigt sätt måste jag ha somnat... antar att det var av ren utmattning. Och vaknade sedan "bright and early" kl. 06.00. Yay?
Seg dag? YES! Men har iaf klarat av den tack vare mina trevliga medarbetare och de gulliga djuren. =) Jag är så duktig *faktiskt*. Och snygg för det har min älskling sagt. Haha. ;P

Kan jag ha sovit i 3-4 timmar högst? Hm... kanske borde lägga mig och sova in lite tid till imorrn?

Angående rubriken/citatet så var det Giles [Buffys Watcher] som sa det och jag känner så just nu.

Hoppas att ni andra är pigga och glada iaf. ^^

PS. Don't call me, I'm sleeping! But if you wake me up, I'll kill you! DS. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar