2009-06-01

*~Längt! Längt! Längt!~*

Det är mycket som jag längtar efter just nu...

Mest av allt längtar jag efter min älskling! Snart ska jag flyga upp till henne i norrland igen! ^^ Very nice ska det bli!!!! Det var för jävla länge sen! =P
Jag vill vara hos henne NU och krama och pussa på! Mums! ;D Vi ska ha picknick, det har hon sagt! Det var också länge sen jag picknickade med nån. Och jag vill så gärna ligga på en filt på gröngräset och bara lyssna på fåglarnas kvitter och slumra lite. Minns att det var så härligt och speciellt när det är varmt ute och vinden blåser lite ljummen luft på en. Hihi.
Längtar iofs mest efter ett rejält hångel med tösen [m.m]! ;)

Annat jag längtar efter är 3 filmer som snart kommer ut på bio [here's hoping]:
Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs [älskar ju dinosaurier och Scrat!], Transformers 2: Revenge of the Fallen [coolt med robotar som kan förvandlas till olika fordon] och new moon [trailern är cool]!

1 kommentar: