2009-05-17

*~Jag måste sluta engagera mig så in i H-vete~*

Jag *vet* att jag blev alldeles för besviken och tjurig inatt när jag såg vem som vann ESC. Men jag hade ju faktiskt bestämt mig innan jag kollade på det att jag INTE skulle engagera mig så himla mycket i det egentligen. Det brukar jag väl aldrig göra annars, så varför denna gång? Kanske var det för att jag tycker att tjejerna ska vinna över killarna? Hm... Så brukar jag ju tänka om olika saker... Fast jag är ingen "manshatare" [I don't hate the men, only some of their actions against and/or towards women].
I just couldn't help meself... ;P

Så.. Än en gång GRATTIS TILL NORGE och TILL ALEXANDER RYBAK. =)
Synd att Sverige hamnade så himla långt ner på listan denna gång. Men vad gör man? Hehe.
Bara att acceptera att människor har OLIKA smak [vare sig den är bra eller dålig ;)].
Och man ska inte bry sig så mycket egentligen.

Detta inlägg gäller ju endast för mindre viktiga saker som jag annars inte brukar bry mig så mycket om ;P

MINA ÄLSKLINGS-TV-SERIER KOMMER JAG DOCK *ALDRIG* ATT SLUTA ENGAGERA MIG I FÖRSTÅS! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar