2009-05-01

*~Nu jävlar ska det bli rent igen~*

Ja, i alla fall ett tag [hur långt tag det blir är dock svårt att veta] fram över. =) Känner mig duktig. Började vid 10.00-10.30 typ. Har dammat och slängt gamla plastpåsar och annat skräp [reklamhögen som låg innanför dörren är numera väck! Måste skaffa en sån där lapp där det står "INGEN REKLAM TACK!" eller liknande..] och nu har jag fönstren öppna och vädrar och ska dammsuga överallt, till och med på och i soffan och inne i badrummet! Sen ska jag diska också. Och duscha. Jättekul allting. Verkligen.
Väldigt intressant inlägg, haha. Aja. Whatever.

Btw, Min ena garderob håller på att kollapsa ser det ut som om man kollar in i den. En av hyllorna har släppt och halva högersidan ser ut att släppa när som helst... Inte så bra. Den är gammal. Har försökt att hamra fast högerväggen men den vill inte dit riktigt. Får väl se när "helvetet" [aka garderoben] brakar lös på mig när jag sover [vore ganska troligt faktiskt]... Fast den har i alla fall ett litet stöd av min nya garderob som står just på högersida om den halvtaskiga. Alltid något.

Näe, nu ska jag gå och värma något i micron som man kallar mat och sen ska jag ta tag i städeriet igen! Ciao!

Här kommer ett trevligt Buffy the Vampire Slayer [BtVS] citat:
Willow: Happy hunting!
Buffy: Wish me monsters.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar