2009-05-03

*~I dream about twilight~*

*SPOILERALERT!*
Drömde inatt/imorse igen... om twilight förstås, yay! Jag var Bella som vampyr. Oooh! ;)
Och jag hade tydligen fått barnet Renesmee [weird, jag å barn går inte ihop!]... och Edward var nån annanstans. Och jag var arg på någon för att handlingen i dom "3e och 4e filmerna" [how did I know that?!] hade flytit ihop och var inte separata som böckerna är. Jag var verkligen inte glad för det.
Och det skulle jag inte vara i verkligheten heller. Om de slår ihop bok nr 3: eclipse och bok nr 4: breaking dawn när de ska filma dom så blir jag förbannad.

Anyway... jag var även väldigt sugen på något [vet inte om jag var blodtörstig dock]... Allt var i mörkblått, ljust och svart som i "Underworld"-filmerna [you know the ones with Kate Beckinsale ;)]... Sen minns jag att jag kollade in i ett skåp och där fanns det bilder på Jacob Black och även en på honom som varg och nån vit text ovan för den och så bilder på familjen Cullen. That's it. Ville inte vakna. Ville fortsätta att sova och drömma. ^^

Förra gången jag drömde något om twilight så var det Rosalie som var intresserad av mig på något vis men jag vet inte på vilket. Haha.
Varför kan inte Alice vara med i mina drömmar nån gång? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar