2009-12-10

*~Torsdag~*

Värst vad uttråkad man kan bli av att inte göra nåt.. Men jag har ju mina älskade serier iaf.
Alltid nåt!
Igår såg jag på Xena. Början av säsong 2. Underbara Xena!
Idag ser jag på Glee. Underbara Glee! I love them both! ♥ När det gäller TV-serier är jag ju som ni alla vet POLY, dvs. jag gillar och/eller älskar väldigt många olika serier samtidigt! ;)
Men annars helt monogam. Hehe. There's only ONE girl for me! And she's totally awesome!
På tal om det..
Jag saknar min älskling så jävla mycket [ja jag vet att jag tjatar men whatever]. Jag hoppas att jag kan komma upp till henne i januari. Annars vet jag inte vad jag gör om jag inte får träffa henne snart. Det är fan 2½-3 månader sen vi sågs sist typ! Alldeles för länge sen! Förstår inte riktigt hur vi orkar.. Men hon är värd det. Önskar bara att livet kunde vara lite enkelt nån gång.
Just nu är hon på sin praktik och vi har inte så mycket tid till att prata med varandra eftersom hon börjar så tidigt och kommer hem så sent på dagarna. Eller iaf så har det varit så förra veckan och senaste dagarna. Imorrn är hon dock ledig och det tycker jag hon förtjänar. Vill att hon ska vila upp sig och ha det bra.

Inatt drömde jag en dum dröm och gjorde henne ledsen när jag sa nåt elakt. Minns dock inte vad det var jag sa exakt men efteråt så betedde jag mig som en sån där typ som slagit sin tjej [oftast är det ju tyvärr så] och ångrar sig direkt efter att hon ser helt blåslagen ut och så ska hon tycka synd om denne[!].. jättedumt! Sånt beteende tycker jag inte om alls.
Tycker det är jävligt puckat [av tjejen att tycka synd om jävlen som slår eller säger taskiga saker till henne för jämnan] och att det är jävligt dåligt [av jävlen att få det till att det är synd om denne, cuz it's really not]. No one should ever take any shit!
I just needed to get that out.
Drömde även att jag var i ett stall och där fanns det även 2 getter. Fick ta hand om dom och sen var det nån häst jag fångade in också.
My brain is wacky.

Drömmer ofta nu förtiden. Igår drömde jag om vampyrer [en såg ut som en pirat fast med huggtänder] som slogs mot the Cullens och natten innan drömde jag om att jag var med vargarna från New Moon, Eclipse och Breaking Dawn. Haha. I have a great imagination when I sleep at least.

Bra att ha en blogg eller nåt att skriva av sig i när man känner för det. Ibland behövs det.
Btw, förlåt för min svengelska som förekommer titt som tätt.
You just have to get used to it. I know I have. ;)

♥ Jag saknar dig och jag älskar dig mest av allt sötälskling! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar