2009-12-25

*~Merry X-mas!~*

Hoppas att Er JULAFTON har varit bra. Det var min!
Dock saknade jag ju min tjej väldigt mycket. Men snart ska jag ju till henne så det blir supernice! Vi firade hemma hos mamma och pappa. Brorsan och hans flickvän Isabell kom dit och så fikade vi, delade ut klappar och såg på Kalle Anka [traditionen som faktisk hålls någolunda] och efter det så gick brorsan och Isabell ut med Lucas och jag tog det lugnt. Sen åt vi julmaten. Jag tycker ju mest/bäst om köttbullarna. Haha.

Detta fick jag i julklapp i år:
FILMER: Flickan som lekte med elden [Noomi Rapace är så het och cool som Lisbeth Salander!], Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs
2 bio-biljetter som jag kan använda till vilken film som helst bara det är en SF-biograf. Sweet!
6 stycken doftljus som luktar jordgubbar och rabarber.
Pengar [behövs alltid].
En svart skidmask.
En mysig och fin fleecetröja.
Ett underställ [långkalsonger och tillhörande tröja] så jag inte fryser när jag vistas utomhus i kallgraderna.

Very nice indeed!

Oh, well.. MERRY X-MAS to ya'll!
xoxo! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar