2009-12-02

*~Gay Lady & Gaymo!~*



I söndags åkte jag ner med swebuss till Sthlm för att hjälpa till att flytta åt min BFF, vi kan kalla henne Gaymo för det gör jag! ;) Jag är Gay Lady [the L word-referenser]! Vi hade inte setts sen Priden i år dvs. augusti.
Flytten gick väldigt bra. Fick hjälp av en snäll kille som hon känner också. Hon flyttade från Gubbängen till Kista. Så nu sitter jag här och skriver från hennes dator i hennes fina lägenhet.
It's supernice! Idag var vi och träffade homotrollet Lotta. Hon blev glatt överraskad, hihi. Hon hade ju bara förväntat sig att träffa Gaymo. Det var skoj det! Haha.
Det är så roligt att känna så sköna och roliga och mysiga personer som jag känner! I love you guys so much!!! ♥ What would I do without you? ♥
Fick en tidig julklapp av Gaymo idag. En Claddagh-ring från Irland [bilden]!!!! Som jag har önskat mig en sån! Yay!!! Den förekommer i tv-serierna Buffy the Vampire Slayer och Angel!
"My people -- before I was changed -- they exchanged this as a sign of devotion. It's a claddagh ring. The hands represent friendship, the crown represents loyalty... and the heart... Well, you know... Wear it with the heart pointing towards you. It means you belong to somebody."
- Angel to Buffy [02x13, Surprise]
Sen har vi mest spelat TV-spel, Need For Speed: Carbon och Need For Speed: Undercover. NFS: Undercover tycker vi är roligare än NFS: Carbon. Vi har även haft tid att färga håret rött på Gaymo! Hihi. Det blev jättesnyggt. Nu ska vi dricka O'boy och spela TV-spel så nu ska jag vara social med min BFF igen! ^^
We have... our own.. fun!

Åker hem imorrn vid 11.44. Kommer hem runt 14-15. Sen blir det till att ev. ta svin-sprutan, jätteskoj.. not.
See ya folks!

2 kommentarer:

  1. Ditt as... Jävla K... Jag vill ju också ha en sån ring!!! DAMN!!! Jag har letat som f-n efter en sån...

    SvaraRadera
  2. det var underbart och få träffa dig idag :D :D

    SvaraRadera