2009-12-04

*~Idol-kväll utan Mariette...~*

Jag kollar INTE på idol ikväll.
Just nu ger jag blanka fan i vem som går vidare och vinner.

Jag lägger istället in klipp från Idol-audition där Mariette Hansson sjunger Lies Beyond sen hennes scenuppträdanden med låtarna:
Dear Mr President, I'm Just A Girl, Because The Night, Ängeln i rummet, Time Of Your Life, Land of Confusion, You're the Storm!
Kolla, lyssna och njuuuuuut!!!!!

"Mariette Hansson - Audition + Lies Beyond (HQ)"


"Mariette Hansson - Dear Mr President (HQ)"


"Mariette Hansson: I'm Just A Girl - Idol 2009"


"Mariette Hansson - Because The Night Live Idol 2009 Sverige HQ"


"Mariette Hansson - Ängeln i rummet (HQ)"


"Mariette Hansson - Time of your Life (HQ)"


"Mariette Hansson - Land of Confusion (HQ)"


"Mariette Hansson - You're the storm (HQ)"

1 kommentar:

  1. Synd att hon åkte ut :/
    Bra klipp!

    SV: 1000 tack fr din jätte fina kommentar på bloggen! Det värmde så mycket när jag läste det, det var precis vad jag behövde få höra eftersom jag nyss fick en lite taskig kommentar!
    Verkligen jätte kul att få höra att det man gör är bra :D

    Stor Kram Bellz

    SvaraRadera