2009-12-02

*~Hemma igen + Terminator: The Sarah Connor Chronicles~*


Nu är jag hemma. Eller ja, hemma i min hem-stad, men tekniskt sett är jag hemma hos föräldrarna. Har varit och blivit stucken av en sköterska. Svin-sprutan, ni vet. Yay? Får se om jag får nån feber och sådär.. who knows? WHO KNOWS?! Gillar inte sprutor men det gick snabbt så det var inte så farligt. Är glad att jag kommit över nål-sticks-rädslan jag hade förut när jag var yngre. Fast min brorsa har ännu värre nål-sticks-rädsla än vad jag har iaf.

Här är några bra/fina/coola låtar, apropå ingenting, [komponerade av Bear McCreary] från en TV-serie som heter Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Instrumentala förstås! Jag gillar ju sånt också!
Detta är en bra och spännande TV-serie som jag dock inte hunnit se igenom ännu. Men jag ska göra det när jag har tid! ^^ Lena Headey är cool som Sarah Connor och Summer Glau passar som Terminator och Thomas Dekker passar bra i rollen som John Connor.

"Terminator The Sarah Connor Chronicles OST: 02 - Opening Title"



"Terminator: The Sarah Connor Chronicles OST: 03 - Sarah Connor's Theme"



"Terminator: Sarah Connor Chronicles End Theme (Extended Version)"



1 kommentar: