2009-12-17

*~Jag ser det snöar~*

Så har vintern kommit till oss i Dalarna också. Yay? Hm.. det är ju väldigt fint och så där men ibland blir det lite väl halt... Speciellt om man cyklar.
Snart är det Jul igen! Har inhandlat nästan alla julklappar. Bara brorsan och hans flickvän som är kvar. Och Lucas. Men jag hinner nog!
I år firar jag julen hemma hos föräldrarna. Tyvärr inte tillsammans med tösen. Det får förhoppningsvis bli nästa år. Jag hoppas att jag kommer upp till henne i januari.
Ska prata med hennes mamma om praktik.. Gulp. Tänk om hon säger "ja"! och tänk om hon säger "nej"! Dubbel gulp.
Måste dock förbereda mig på kylan om jag ska dit då... haha. Är inte så van. Men men det går nog bra. Var ju faktisk där uppe förra året när det var skitkallt och jag överlevde!

Btw...
Jag hatar TELE2! They are NOT cheap and they are NOT fast at all! Men de luras.
Mitt mobila-nät har inte funkat riktigt på flera dagar igen. Jättejobbigt! Jag lever ju nästan mitt liv genom datorn... =P Den MÅSTE fungera! Därav att jag inte bloggat på jättelänge. Grr!
Jag vill byta.. kanske till telenor. Vette fan om det är bättre dock?
Och min TV-kanal: Viasat Nature/Crime har inte funkat på flera veckor. Den har jag faktiskt också betalat för. Sepe-TELE2!

1 kommentar:

  1. åå jag hade tänkt att det skulle vara en hemlis ;) jag älskar dig massor!

    SvaraRadera