2009-12-27

*~Tänk om man var blind~*

Jag drömde en väldigt märklig dröm inatt.
Jag satt i ett slags klassrum i en byggnad som var ganska hög. Jag såg en het tjej [hon var blond och väldigt vacker och jag tyckte jag kände igen henne från någonstans men vi kände inte varandra] som också satt där. Sen så hörde jag plötsligt en massa flygplan som for förbi fönstren och sen en del smällar och så började det regna vita granater som exploderade bredvid byggnaden. Sen var jag och tjejen och en massa andra människor plötsligt på gatan. Vi sprang och försökte undvika de vita granaterna som föll runt omkring oss. Jag och tjejen hann dock inte springa så långt förren en vit granat exploderade. Sen så var det riktigt skumma i drömmen... Jag blev inte skadad mer än att jag blev blind [eftersom jag såg rakt på explosionen] av den och så fick jag tydligen nåt märke på min högra axel som jag kunde känna. Tjejen hade ett liknande märke på sin axel också. Och vi hade tydligen blivit länkade på något sätt. Jag tog hennes hand och då kände jag en sån härlig känsla.. Jättemysigt och knasigt!
Iaf så var jag blind på ett märkligt sätt.. jag kunde ju inte se nåt direkt. Bara konturer och skuggor. Men när jag gick ut så kände jag solen mot min kind. Skumt. Haha. Sen var det nån pojke som också råkade ut för granaterna och han blev förvandlad till nåt grönt äckel-monster. Fast han låg liksom bara och talade i tungor..
Minns inte så mycket mer.. just nu tyvärr, men tyckte den var trevlig trots att jag blev blind..
Very weird.

Jag tycker det skulle vara jobbigt att vara blind. Det finns så himla mycket att se.
Men är nog hellre blind än döv om man skulle behöva välja.
Tänk om man aldrig fick höra musik... eller när ens underbara flickvän stönar i ens öra eller viskar busiga ord.. Det vore ju för jävligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar