2009-12-21

*~I've been Marked!~*

Så här skulle jag alltså se ut [BILDEN nedanför all denna text] om jag blev en vampyr i the House of Night-böckerna [som jag för övrigt ÄLSKAR]! Vampyrer är heta! ^^
Jag tycker nästan ännu bättre om P.C. och Kristin Cast's vampyrer än Stephanie Meyer's...! Haha! HoN-böckerna är ännu mer spännande än twilight-böckerna och karaktärerna är så speciella! Jag bara ääääääääääääälskar Aphrodite!!!
She's the hag from Hell that you just would loooove to have as a friend! ^^ Hell yeah!

Hur skulle du se ut? Vad skulle du ha för tatuering? Skulle den vara ifylld som de vuxna vampyrernas eller bara halvmåne utan ifyllning som hos the vampyre fledglings?
Besök: http://getmarked.houseofnightseries.com [eller klicka på bannern under "headern" på bloggen] för att ladda upp en bild på dig själv och sen väljer man tatueringarna och vilken färg de ska ha och sen sparar man bilden med tex. "printscreen" och sen klistrar man in den i "paint" och "sparar som".

Easy-peasy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar