2009-06-28

*~Mmm yeah!~*





Nu har jag sett filmen: TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN. Den gillar jag skarpt [kanske till och med älskar... Fast jag lär se den igen innan jag bestämt mig]!!! Det var så mycket mer explosioner/pangpang, mer känsla, fler decepticons, fler autobots, mer små komiska ögonblick [gud vad jag skrattade åt vissa små saker och hans mamma är för rolig] ^^ Den var mycket MER helt enkelt! ;) Megan Fox är väldans het i den här filmen också =D
Jag bara MÅSTE ha den här filmen när den kommer ut på DVD! Yeah!
Och det är säkert inte över.. det kommer säkert/förhoppningsvis en 3e Transformers-film. Fast det kanske iofs blir svårt... eftersom det var så mycket i just den här filmen... Men jag hoppas att det kommer en till om de lyckas få ihop det =)

Jag gick alltså på bio alldeles själv. Ja man kan faktiskt det. Helt otroligt va?
Det var inte många som såg på bion idag. Antagligen pga. semestertider eller värmen. Jag hade en hel stolsrad för mig själv. Och hade 4a killar framför mig. Film är bäst på bio när det inte är några störande moment. Och upplevelsen blir så mycket bättre när man känner hur det dundrar undersätet när det smäller från explosionerna och fighterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar