2009-06-12

*~Bra musik på sistonde!~*

Har spelat Guitar Hero METALLICA och därav fått några nya favorit låtar med dom.
Fuel, Orion och No Leaf Clover är mina nya favoriter. Sen är ju de gamla godingarna Nothing Else Matters, the Unforgiven och Enter Sandman fortfarande favoriter ^^

Har även fått upp ögonen för rock[punk?]gruppen Paramore! Ja, jag vet jag är seg ;)
Favoritlåtarna med Paramore är just nu: CrushCrushCrush och Decode [Låten från filmen twilight! Sångerskan Hayley Williams är ju en "twilight:er" alltså ett fan av twilight-böckerna - det gillar jag också!]




Hayley Williams som är sångerskan i Paramore är ju snygg. Hennes frisyr är också väldigt snygg och cool! Jag diggar den verkligen ;)
Men ja.. hon är ju JAILBAIT for me eftersom hon är född 1988. Haha, I feel old.
Och jag vill ha hennes t-shirt [bilden längst ner]! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar