2009-06-20

*~Midsommar~*

Det var trevligt igår med midsommarfirandet här i norr. Vädret kunde vara lite varmare dock men men. Vi [jag och hjärtegullet] åt midsommarlunch hos älsklingens pappa och hans fru. =)

Sen fick jag köra en snygg och häftig "raggar"-bil [Pontiac Le Mans] ^^
Det är älsklingens pappas bil [han har 3 stycken snygg-bilar och hans fru har en + att han har en harley davidson också = nice! ^^ Jag vill också ha! Fast en Ford Mustang dåra ;)] Bilen jag fick köra är automatväxlad. Det kändes konstigt att inte få växla och använda vänsterfot när jag körde men det gick bra efter ett tag =) [lägger in bilder på bilen när jag kommit hem ;)]

Efter lunchen så umgicks jag med älsklingens pappa och hans fru för att sötan skulle jobba från 14-21. Jag körde som sagt bil ett ganska långt tag och sen såg jag en film [Lock, stock and 2 smoking barrels]. Mycket bra film, haha. Sen såg jag och hennes pappa på lite scener ur Terminator 2: Judgement Day på deras philips flatscreen-TV [som jag blev jävligt impad av, för bilden är så jävla klar så att det inte ser ut som att man ser på film... it looks so fucking real and sharp!] med surround sound! Helt wicked! Me likey! ;D Jag vill också ha en sån TV! ^^

Jag blev även bjuden på kvällsmat hos dom. Snällt av dom. =)

2 kommentarer: