2009-06-18

*~Vart tog picknick vädret vägen?~*

Kan man undra... ingen som vet? Nej jag tänkte väl det.
Hmm.. har inget direkt intelligent att skriva men vill skriva något.

Sötan kommer snart hem från jobbet. Hon är så duktig! =) Hon är så underbar och mysig jämt.

Kissebarnen är ganska lugna för tillfället men de har härjat lite idag. De är väldigt söta när de jagar flugor genom fönstret men det går inte så bra för dom.

Jag har spelat TV-spel [soul calibur 3 och guitar hero metallica] och diverse spel på fejsbook:en idag och ätit lite gammal hemmagjord pizza fast den var inte så god [nu] så jag åt inte upp den. Men har även ätit rostbiff med potatissallad och det smakade gott =)

Det var soligt imorse men sen kom det massa moln och nu har solen inte synts till på länge =P
Så den där picknicken som jag och sötan skulle/ska ha kanske inte blir av den här gången jag är här uppe.. men det återstår att se. Jag vill att värmen ska komma tillbaka nu! Komsi solen! Snälla då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar