2009-06-09

*~Guitar Hero METALLICA!~*

Måste ju bara berätta att jag har köpt Guitar Hero METALLICA idag! Så jävla tufft! Har knappt hunnit spela nåt ännu.
Det är ju så mycket extra funktioner som att "skapa" en egen karaktär med kläder, tatueringar, piercingar, hårfärg m.m.m.m. Och det tar ju så lång tid att välja mellan allt man kan välja på... om man har råd ;) Man får ju "pengar" när man klarat av låtar.

Jag önskar att jag hade råd med GH METALLICA-gitarren också men det har jag inte än känner jag. Alla nya spel är så förbaskade dyra och tillbehören också! Det är tur att jag har en trådlös GH Aerosmith-gitarr som funkar iaf!

Jag fick lov att sälja in några gamla spel och en hög med gamla filmer bara för att få ynka 225:- att handla för inne på GameStop. Själva spelet kostade 399:- men då blev det iaf lite billigare tack vare att jag sålt mina spel och filmer.

Näe, nu mina vänner ska jag spela lite... eller jobba på min karaktär, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar