2009-06-26

*~Sommaren är här!~*

Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat. =) Det är bra det och roligt att jobba med djur =)
Det är så jävla varmt ute nu. Äntligen. SOMMAREN ÄR HÄR!!!
Jag är glad för det trots att man nästan svettas ihjäl när man befinner sig ute och är arbetsklädd.
Just nu befinner jag mig ute i skogen där mina föräldrar har sin stuga. =) Lucas är också med. Yay! Ska vila upp mig lite till måndag. Fast jag ska åka hem igen på söndag och förhoppningsvis se filmen TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN på bio. I så fall går jag själv. Eget val faktiskt =) Man måste inte alltid vara flera när man ska gå på bio. Men det är ju iofs också trevligt. Om det inte är en människa som konstant ska prata och ställa omöjliga och dumma frågor genom hela filmen förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar