2010-09-20

*~Nu till något roligare...!~*

Alice vs. Zombies
Claire Redfield, Chris Redfield och Alice

RESIDENT EVIL: AFTERLIFE 3D var mycket bra!!! SE DEN!
Min första 3D-film på biografen!! Det var cool som fan! Och jag blev skrämd vi ett par tillfällen så mycket att jag satt och kramade mig själv.. och hoppade högt i stolen ibland! Mycket bra skrämselteknik! Jag hatar snabba zombier men såklart fanns det såna i denna film! Och andra monster... Yikes!
Alice (Milla Jovovich) var SUPER BAD ASS som vanligt!!! Och Claire Redfield (Ali Larter) också! My gaaad så heta kvinnor! :D



SPOILERVARNING:
Min RE-favorit Jill Valentine (Sienna Guillory) var dock bara med en kortis på slutet (och hon var BLOND, wtf?, och ond, of course! Jävla Umbrella!). Men får jag som jag vill så blir det definitivt en uppföljare!!! Om de har råd, vilket jag hoppas! Och då är hon förhoppningsvis med mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar