2010-09-24

*~Marknad!~*

Idag var jag och älsklingen out and about på stan (vi lämnade in biblioteksböcker och köpte tårtbitar på coop till älsklingens pappa som fyller år idag) och det var ju positivt.
Det var nämligen en marknad som vi säkert skulle ha missat om vi inte åkt dit annars.
Jag köpte min första palestina-sjal (och älsklingen fick också en, fast i en annan färg)! Lila o svart med svarta stjärnor på! Så himla fin!!! Kommer nog aldrig ta av mig den, haha! Eller okay då nån gång...
Sen så gick vi till "Kattakuten i Norrbotten"s stånd och köpte 2 lotter och 3 kattleksaker med kattmynta i. Marie vann då en skrivbordslampa men eftersom jag inte vann så fick jag ett tröstpris bestående av en klösbräda till kissekatterna. De var 2 jättetrevliga kvinnor som pratade med oss. Marie skänkte pengar till dom och de blev så glada. Jag tycker att de gör ett jättebra jobb! :)
Jag köpte även en Agora-Drake för billiga 79:- och en till prydnadshäst (mustang hingst).

Nu ska vi se på America's Next Top Model! Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar