2010-09-20

*~Men fy Helvete!!!~*

Sverigedemokraterna (SD) tog sig in i riksdagen inatt tack vare att ett X antal av Svenska folket röstat in dom. FY HELVETE! Hur kan man göra något sånt??? Så nu kan man kalla Sverige främlingsfientligt... :(
Bäst att flytta härifrån innan det blir diktatur...

Eller inte...
Kanske bättre att slåss för ett friare och bättre land istället för att lägga sig ner och ge upp! Jag hoppas att SD gör något för jävla korkat så att Svenska folket ser hur rasistiska dom faktiskt är så att de INTE röstar på dom nästa gång! Men fan 4 år till med Borgar-jävlarna. Inte vad vi behöver. Mer arbetslöshet och sämre för alla som har det sämre och bättre för de som redan har det så mycket bättre. *Sigh*

Det här citatet är från SUPERNATURAL och jag älskar det!
"What do you say we kill some Evil sons of bitches and we raise a little Hell?"
- Dean Winchester

1 kommentar:

  1. Hej :)

    SV: Jag skulle också vilja ha Eclipse boxen :D Längtar efter att få se den igen!
    Resident Evil verkade riktigt bra, skulle vilja se den nu ^^ så spännande och 3d effekter :D

    Nej jag kan inte heller förstå att de kom in i riksdagen, tycker ärligt talat att det är pisnamt! kan inte förstå att de fick så många röster. vet knappt vad jag ska skriva för jag trodde aldrig att de skulle få så många röster:(

    Kram Sophie

    SvaraRadera