2010-09-24

*~En rolig sak hände på banken~*

Haha jag glömde ju berätta detta:
Vi var även till banken idag för jag skulle få ut 70:- från Dalarnas försäkringsbolag och gick då till Swedbank. Jag hade mitt körkort (bilden är från 2005 och då hade jag riktigt korthår och ser ganska arg ut och inga glasögon) och la fram det tillsammans med checken som skulle tas ut och sättas in på mitt kortkonto. Killen bakom disken kollade på mitt körkort och sen sa han: Så det ska in på hans konto. Jag hann bara tänka: "Hans..?" Men det klickade inte direkt. Haha.
Sen så bad bank-killen mig att jag skulle ta fram mitt egna leg så att han kunde föra över pengarna till kontot. Jag sa då: "Men det är ju mitt leg som du håller i." Han kollade då på det noggrannare och då blev det lite skämmigt för honom. Hihi! Jag tyckte det var rätt roligt. Men känner mig även liiiiite förolämpad! Har blivit kallad: "grabben" (av en tåg-nisse nåt år då jag och Kat skulle till Pride, hon blev också kallad detsamma!) och nu "kille"! ;P

Utklädd till "Hannes" under PRIDE (tror det var 2006 eller 2007)
Vad tycker du? Liknar jag en kille på den bilden?

Säger som Willow (Buffy the Vampire Slayer): But I AM a GIRL!

2 kommentarer:

  1. Oj sånt är pinsamt! Nästan samma sak hände mig fast för några år sen jag hade nog percis fyllt 16 tror jag och vi skulle fixa ett nytt bankkonto till mig. DÅ sa hon i disken nej det kontot kan du inte öppna för man måste vara över 13 för det ´X) jag bara men jag är 16 så det ska nog gå bra :P haha pinsamt!

    SV: Va duktig du är på att gissa!
    Ha en bra dag, kram spohie

    SvaraRadera
  2. Sv: Det finns så mång bra artister i årets idol! :D Elin, linda och Sassa är superduktiga och så tycker jag om Olle och Alice!
    Det är en kille som är cool vet inte vad han heter men han har långt hår ich svarta glasögon, haha så härlig och alltid lika glad :)

    Tror det blir en spännande idolhöst.
    Jag hoppas at du också hade en mycket bra helg! :D kram Sophie

    SvaraRadera