2010-09-22

*~"Jag kom så hårt att jag fick nackspärr!", kan man väl inte säga till folk...~*

Aaaoow! Jag har fått mild nackspärr känns det som. Eller nåt liknande... Kanske sträckte jag den på nåt sätt...
Det hände när jag vände huvudet åt höger på kudden inatt (skulle ju bara titta på den finaste) och då kändes det plötsligt som om nån stack in en kniv snett igenom nacken på mig. Det gjorde ont som fan! :P
Precis innan jag sträckte den så hade vi ju haft det så skönt! Älsklingen är så busig!! ^^
Men man kan väl inte säga till nån att man kom så hårt att man fick nackspärr (om man nu skulle förklara för dom hur man fick den)? Men det vore ju lite roligt! Hahaha! ^^ Eller tragiskt? För att man är så vek... Lol!

Idag känns det bättre men har en muskelknöl som är ganska hård och ond på min högra sida..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar