2010-09-10

*~Fredag igen~*

Har varit en helt okay dag idag. Har varit på stan med älsklingen och även varit och tränat på Step In (sista dagen av gratisveckan).

Jag har skaffat mig ett lånekort så nu kan jag låna böcker från stadsbiblioteket utan att be älsklingen att göra det åt mig. Hehe.
Lånade 2 böcker till mig själv: "Från en annan planet/Marsmädchen" skriven av Tamara Bach och "Percy Jackson - Född till hjälte/Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief" skriven av Rick Rordian. Jag har ju sett Percy Jackson-filmen och den gillar jag mycket så jag hoppas att boken är ännu bättre. "Från en annan planet" handlar om en tjej som blir kär i en annan tjej. Yay! :)

Sen köpte jag boken: "the Vampire Diaries ~ love sucks/ Uppvaknandet och Kampen" (2 första delarna i serien) skriven av L.J. Smith. TV-serien "the Vampire Diaries" är ju iaf jäkligt bra! Och man kan inte jämföra den med Twilight-filmerna eller True Blood-TV-serien. Den är egen helt enkelt och jag gillar den.
Snart ska vi (älsk & jag) kolla på filmen Sherlock Holmes! Har hört att den ska vara bra.
See ya later!

2 kommentarer:

  1. OO va kul att ni skulle se Sherlock Holmes, vad tyckte ni om filmen?

    Sv: ÅÅ vita converse är så snyggt tycker jag, skulle också vilja ha vita ^^ Blir dom lätt smutsiga?
    Kram Sophie :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag har set Sherlock Holmes och jag tycker det är en bra film! Hoppas du också tycker om den, den har många coola scener och det händer nya saker hela tiden :)

    Igår var vi och hälsade på min en vecka gamla kusin, supersöt var hon. Så liten :O haha ^^
    Vad tycker du om Idol 2010? :)
    Kram Sophie

    SvaraRadera