2009-11-03

*~SHANE från the L word~*

Som den FLATA jag är så lägger jag in några fler videor...
Denna gång 2 stycken med SHANE McCutcheon [spelad av Katherine "Kate" Moennig] från TV-serien the L word... och 2 med resten av gänget i the L word.
Om du inte sett serien så tycker jag att du borde göra det!
Serien heter som sagt: The L Word [OBS! Inte L world!] Den har 6 säsonger allt som allt. Jävligt bra serie! VÄLDIGT GAY och SEXIGT! ^^
Huvudrollerna spelas bara av kvinnor! Dessutom så är de flesta [nästan allihop!] lesbiska eller bisexuella [finns även nån transperson och bög med i serien och en och annan hetero..]! Och vem gillar inte det! Rawr!
SHANE är tjejen som alltid får ALLA tjejer på fall!
Ja, inte mig då. Jag är väl konsigt men jag tycker Dana och Lara är hetare! ;)
Varnar för SPOILERS som jag VET förekommer i den här videorna.
Men om du ändå vill se så kan jag inte stoppa dig, inte heller vill jag det! ^^


"Shane And Her Girls... from The L Word"



SHANE - SHE'S GOT THE LOOK!



"The L Word - The naughty song"



The L Word - Sexyback

1 kommentar: