2009-11-10

*~Inget speciellt~*

Inget speciellt med den här dagen.

Vaknade av att grannen sjöng i duschen. Inte i min dusch dock. DÅ skulle det kanske varit en speciell dag! Haha. Han sjunger inte direkt vackert och bara några strofer men väldans högt. Jag blev då väckt vid 8-9-tiden. Jätteskojigt, inte. Men jag klev iaf upp vid 09.00 och kollade på Knight Rider [det var det ända program som jag kunde stå ut med]. David Hasselhoffs frisyr var inte mycket bättre än McGuyver's hockeyfrilla! Men Trans Am:en [bilen] K.I.T.T. [Knight. Industries. Two. Thousand.] var ju cool som alltid. Varför kan ingen skapa en sån bil på riktigt nu när vi ev. har sån teknologi? Okay den skulle säkert vara skitdyr men iaf.

I'm trailing off nu, jag vet, men skitsamma.. det är min blogg och mina tankar! Inte för att nån kanske bryr sig men iaf. Well, hell.

Sen så spelade jag lite WarCraft 3 eftersom mitt internet verkar ha säckat ihop igen. Hoppas att den lever upp igen snart. Hatar när det blir så där. Samtidigt så kollade jag på TVn.
Såg även på Smallville-reprisen från igår eftermiddags när Clark Kent aka soon-to-be-Superman träffar på en Golden Retriever med superkrafter som i slutet av avsnittet får namnet Shelby och blir familjen Kents vovve. Gullig hund!
Hm.. vet inte riktig vad jag ska skriva om denna helt ointressanta dag.
Jag kan berätta att jag inte befinner mig hemma i min lägenhet just nu. Utan jag är hemma hos mina föräldrar och min hund Lucas. Jag och Lucas har varit på promenad och då hade vi lite hoppträning. Han gör nästan vad som helst för en "frolic" [hundgodis, för er som inte vet vad det är för nåt]! Han är så duktig och söt!

Innan vi gick ut så drack jag te med kanelbulle till. Mamma och pappa dricker typ alltid eftermiddagste runt 16-tiden och sen så äter de kvällsmat runt 18-19-tiden. Jag har hört att det är bara så man gör i finare familjer men jag tycker inte vi är finare än andra.. Hm.. kanske är det nåt annat det beror på? Eller är vi finare än andra?! ^^ Det lät kanske snobbigt men man kan inte ta hänsyn till alla. Det går inte.
Ikväll blir det korvstroganoff [stavas det så?] med ris till för min del och med grönsaker till för mina föräldrars del. Gottit!

Senare blir det NCIS [Naval Criminal Investigative Service] och NCIS: Los Angeles att kolla på TVn! YAY! 20.00-22.00 på TV3!

Det får man inte missa!! Lite dumt att det krockar med Desperate Housewives bara.. Men det går ju i repris.

NCIS: LA lär ju INTE slå NCIS-teamet för dom har inte Abby och inte Gibbs och inte DiNozzo och inte Ziva och inte Ducky och inte McGee! Men kanske blir det bra ändå. Det är bara en i NCIS: LA-teamet som jag gillar än så länge och det är Special Agent Kensi Blye [bilderna] som spelas av Daniela Ruah. Vi får se det kanske blir flopp av hela den serien? Eller så är den bra. Som sagt ska iaf kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar