2009-11-17

*~Nyklippt med lila slingor i håret!~*

Var till frisörskan Åsa idag. Var där från 12.30-15.45. Lång dag! Men ade jättekul! Och snyggt blev det. Först rakade hon bort mitt underhår och sen klippte hon mitt överhår kortare och sen tog hon kniven och skar i håret så det blev flikigt. Sen så färgades några hårpartier med blekningsfärgen [eftersom jag skulle ha lila slingor i håret och mitt hår är väldigt mörkt]. Så sen blev det gula slingor [slinger?] i håret. Åsa hade aldrig provat den lila färgen så först såg den liksom bara vit ut... innan hon blandat till den med nåt annat medel... och då såg det rosa ut! Haha. Men som tur var så blev det lila till slut! =D Jag är nöjd! Känns ovant att vara rakad på vissa ställen. Och jag får vänja mig med att ha lite hår i ansiktet. ;P
Jag lägger snart in bilder så ni får se! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar