2009-11-27

*~Hur ska vi klara oss nu?~*

Jaha. Då var det över.
Inget fredagsmys och ingen Mariette/MaryJet på TVn framöver som sprider sin vackra sångröst till oss på fredagskvällarna.

Double Crap.

Även jag röstade som en tokig. Men det räckte tyvärr inte denna gång. Jag tycker så klart att Calle skulle ha åkt ut. But noooo.
Hur ska vi klara oss utan Mariette på TV på fredagskvällarna framöver? Hon kommer säkert fortsätta sin sångkarriär. Det måste hon!
Jag skulle inte ha något emot att gå på MaryJet-konserter! Hon är en av Sveriges bästa sångerskor! Jag är glad att jag fått äran att lyssna på henne och sett henne framträda på scenen med sin vackra sångröst, coola stil, sin härliga attityd och sina tuffa dreads!
Se nu låter jag som en fjortis igen. Men det kan inte hjälpas.
Jag kommer aldrig glömma bort Mariette. De andra idolerna kommer jag säkert att glömma bort om några år. Men inte henne.

Lycka till i framtiden Mariette!

1 kommentar: