2009-11-27

*~Fredagsmys ikväll?~*

Skulle inte tro det. Min älsklingstös är ju inte här. Det är så jävla trist med distansförhållande alltså. Man bara dööööööööör!! Typ. Inget jag rekommenderar [varken distansförhållande eller att döööö]. Och när man ser den där jävla "fredagsmys"-reklamen som OLW har så känns det ju inte direkt bättre.
Nej jag säger: Fredagsmys - My ass! =P
Eller ja för er som inte fattar: "Fredagsmys" suger när man är ensam.
I want to be with my ♥honey♥ right now! Dammit!

Idag har jag varit duktig. Eller jag känner mig iaf lite duktig eftersom jag äntligen "tagit tummen ur" och städat i lägenheten, slängt skräp och vädrat. Ska bara bädda sängen innan jag går och sussar sen så är det great.

Nu börjar NCIS: Los Angeles avsnittet som sändes i tisdags.
Får se Special Agent Kensi Blye [bilden] som spelas av Daniela Ruah igen! Woho!
Jag ska äta mat under tiden som jag ser på det och sen är det ju dags för Idol igen.
Bara 4 kvar.. som ska bli 3. Hm.. jag hoppas att svenska-folket tar sig i kragen och röstar som fan på Mariette Hansson så att hon går vidare!!! Det känns som att hon kanske får sitta på en av stolarna idag och det vill jag ju INTE! Jag ska iaf rösta som en tokig om hon hamnar där..

1 kommentar:

  1. jag vill vara med dig! jag älskar dig så mycket! vi måste göra något åt detta... =/ puss!

    SvaraRadera