2009-11-06

*~Herrejävlar vad nervigt det blev!~*

Det var så nära att Mariette Hansson [som är med i Idol 2009] åkte ut ikväll. Hon sjöng ju jättebra som alltid och var så himla snygg och WOW-faktorn var höööög!
Så jag blev så jävla förvånad när hon "hängde löst" [som det så fint heter] och på så vis måste sjunga om så folket kan rösta igen [och slösa bort sina precious slantar på ett program som man egentligen inte gillar så värst mycket]. Jag blev förvånad och förbannad på Svenska folket som inte röstat nog mycket på henne så att hon slapp sitta där och våndas. Jag ville slå nån!
Men istället så röstade jag [på Mariette förstås] slut mina pengar på mobilen. Igen.

Det var ju Eddie och Rabih som skulle ha fightats mot varann men näääe. Inte då..

Idag var Eddie så himla kass. Han sjöng så tyst och så falskt. Riktigt dåligt. Jag hoppas att han ryker nästa vecka!
Sen Calle [visst, han kan sjunga men han är så trist, så trist], Reza [kan sjunga vissa låtar bra men måste lära sig engelskan bättre och även gärna svenska så man förstår henne bättre], Tove [även om jag gillar henne så är Erik, och framför allt Mariette mina absoluta favoriter i Idol!] och sen får Erik vinna och Mariette lever vidare på sin underbara musik och slipper göra Idol-skivan, som ändå ingen lyssnar på. =)
Sen kanske det inte blir så... För Svenska folket röstar ju för det mesta inte som jag vill. Men vi kan hoppas!

Jag sörjer då inte att Rabih åkte ut. Tyckte han var löjlig och ful [om man ska vara ärlig och det ska man ju vara].
Alla får tycka som de vill. Men jag har rätt!!! ;D

Jag tittar faktiskt först och främst DÄRFÖR [eller p.g.a.] att Mariette är med. Om hon inte varit med hade jag inte alls engagerat mig så mycket som jag gör. Då hade jag nog inte brytt mig ett skvatt faktiskt.

1 kommentar:

  1. tove och mariette är mina favoriter och mariette gjorde because the night så vidrigt bra att jag fick gåshud!

    SvaraRadera