2009-04-26

*~Why?!~*

Men ååååh! Jag som längtade efter att få se Regan i McLeod's Daughters idag... och så har Zoe Naylor slutat.
Så här står det på www.tv.com Säsong 7, avsnitt 14, "Flesh and Stone" under NOTES:
"The character of Regan McLeod (played by Zoe Naylor) leaves Drovers "for a long while", and returns later in the season."
Det var avsnitt 16 "Even After" idag. Jag missade TYDLIGEN det 14e avsnittet. Jag tyckte att något var fel idag. Och så kom jag på det efter ett tag att hon inte varit med alls. Fast hon visas fortfarande i introt. Jag hatar när sånt där händer. Nästan alla mina favorit-karaktärer försvinner från alla "mina" favorit-TV-serier!
Jag blir så förbannad och ledsen. =(

Kan räkna upp alla mina favorit-karaktärer som försvunnit på något sätt eller dött från/i TV-serierna (som jag följt och följer)...
*****SPOILERVARNING*****
Trini Kwan aka the Yellow Mighty Morphin' Power Ranger - Mighty Morphin Power Rangers
Lt. Meg Austin - JAG
Stephanie Holden - Baywatch
Xena - Xena WarriorPrincess
Callisto aka Psycho Barbie - XWP
Yakut - XWP
Argo - XWP
Jennifer Calendar - Buffy the Vampire Slayer
Tara McClay - BtVS
Joyce - BtVS
Anya - BtVS
Alan Francis Doyle - Angel
Darla -Angel
Cordelia/Cordy - Angel
Winifred - Angel
Wesley Wyndam-Pryce - Angel
Prudence Halliwell - Charmed
Special Agent Kate Todd - Navy CIS
Dana Fairbanks - the L word
Claire McLeod - McLeod's Daughters
Tess McLeod - MD
Becky Howard - MD
Jodi Fountain McLeod - MD
Regan McLeod - MD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar