2009-04-16

*~Ny mobil!~*

Yeah! Köpte mig en sprillans ny mobil idag. Kunde inte låta bli. =) Detta måste vara ett tecken på att jag inte kan vara utan en mobil i mer än en dag!
Jag fick även en del hjälp med att välja mobil [det finns ju hur många olika modeller som helst!] av Lill-Micke som jag umgicks med ett tag på stan. Very nice indeed. =) Det var så himla länge sen jag träffade honom! Tänk att han är 18 år nu. Bloody hell! Vart tar åren vägen?! Skitkul var det iaf. Hoppas att vi ses snart igen! =D
Anyway...
Nu är jag gladare igen. Mobilen som jag köpte är en "Sony Ericsson w595" i svart och rött [den färgkombinationen som egentligen inte ens skulle finnas i den affären]. Jag försöker att lära mig funktionerna som är många. Nån riktig bruksanvisning fick jag inte med men en "snabb-guide" och en bruksanvisning för hur man lagrar musik på den fick jag iaf. Jaja, kan väl alltid fråga på nån sajt på nätet om jag inte fattar allt ;P
Nu spelar jag spel tills batteriet tar slut så jag kan ladda upp den på riktigt och få funktionerna som behövs för att jag ska kunna MMS:a och gå in på nätet m.m [vad det nu mer är för finesser?]
Btw, jag har fortfarande samma nummer som förut så ni som vill kan fortfarande kontakta mig ;) Jag har dock inte alla era nummer kvar längre =P


Så här ser min snuskigt snygga mobil ut ->


Till mina vänner säger jag bara... snälla kan jag få erat mobil-nummer igen? Snääääälla! *ler*

1 kommentar:

  1. jag förstår ju att du bara inte kan överleva utan mitt nr! 070-6508354 ;D

    SvaraRadera