2009-04-26

*~Rubrik?~*

Jag har inte varit så aktiv här som jag borde. Det känns lite segt just nu.
Förra helgen träffade jag en kompis och det var väldigt kul =) Vi var i Borlänge och gick på marknaden och köpte varsin vacker drake (ja, jag älskar drakar också om nån ville veta ;).

Lägger kanske in nån bild senare på alla drakar som jag lyckats samla på mig. Har inte så många än men några (10 stycken i olika storlekar.. + 2 böcker en med ett drak-huvud på omslaget och en som handlar om drakar: Drakkrönikan).
Vi såg även på film (Death Race) och en TV-serie (Legend of the Seeker).
Den här helgen har varit ganska skön men också ganska tråkig. Ingen som kunde leka med mig. Men det är lugnt. Jag såg på film (Harry Potter and the Goblet of Fire) igår kväll. Den är bra. Jag måste verkligen skaffa alla dom filmerna.

Ooooh I gotta go! Nu är det McLeod's Daughters på 5an! Yay!
Regan McLeod (the pictures) is hot!





















(Ett citat från dagens avsnitt "Free To Be You and Me" från TV-serien Kyle XY)
Andy: Let's just say that I don't have a lot of tolerance for other people's closed-minded crap.
Amen to that! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar