2009-04-14

*~Not my best day ever~*

Min mobil är borttappad. Lost. Gone. Försvunnen. Missing. Not here. Elsewhere. =P
Antagligen tappade jag [bort] den imorse när jag var på väg till/eller på buss 253. Jättestörande! Jag trodde jag skulle ha turen att den bara skulle ligga på nåt ställe hemma och vänta på mig [när jag väl kom hem 8 timmar senare] men icke. Sån tur har inte jag.
Nu har jag varit och fått ett nytt halebop-kontantkort [med samma nummer m.m som jag hade förut] och det andra spärrat. Så om det är någon som har mobilen på sig [ja, jag har provat att ringa den utan resultat] så kan den inte användas nu! Om man inte lägger in ett nytt kort i den. Men å andra sidan så lägger ju mobben snart av om den inte laddas. Och laddaren till min [fd.] gamla Samsung SGH-Z500 tillverkas inte längre [vilket jag var väldigt störd på förut, men inte lika störd på nu].

Ett plus är att jag ev. kan skaffa en ny mobil nu [om jag inte får tillbaka min gamla]. Så ingen kan nå mig på nån slags telefon just nu...
Om någon vill mig något skicka brev eller maila eller kommentera här! ;)

Jag har blivit biten av en katt idag också. Han [en okastrerad hankatt] verkade mysig och var riktigt gullig men helt plötsligt så högg han tänderna i min hand. "AAAAAJ!" skrek jag inte. Men skulle velat för det var inte så skönt som man skulle kunna tro =P
Så nu får jag väl ett fint ärr på handen, yay?

But hey, chicks dig scars! eller hur var det nu?

Just nu är jag jättetrött men även sugen på att spela Guitar Hero! Har varit det jättelänge men inte gjort något åt det.. latmask som jag är ;P
Jag hoppas att dagen blir bättre iaf.

Btw, jag och bloggen kommer kanske lite bättre överens idag... Igår var det bara tjaffs och bråk mellan oss. =P Förhoppningsvis blir det inte mer bråk. Men vi får se. Det lär bli spännande!


*~GET OUT and STAY OUT~*

To be continued...

1 kommentar: