2009-04-11

*~En lista om mig~*

Låt som när du är ledsen sörjer till? Alison Krauss - It doesn't matter.
Beroende av: Marie, festis, socker, musik och TV-serier.
Vad tror folk om dig? Det vet inte jag. Att jag är oskyldig? Moahahaha.
Vad får du oftast komplimanger för? Det minns jag inte. Men tack iaf! ;)
Vad säger du för att imponera på någon? Jag vet inte.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Glad Påsk önskar von Fieandt!"
Var bor du? Etta i Falun.
Trivs du där? Jodå, än så länge.
Äger du några Converse? Ett par vita. Ska skaffa mig ett par svart/vita nån gång också!
Sprit, cider, vin eller öl? Helst inget av dom men om jag måste välja så.. Cider.
Brukar du bli för full? Näe aldrig för full.
Vad har du för mobiloperatör? Halebop.
Är du allergisk mot något? Nja, har ickeallergisk astma räknas det?
Hur svarar du i mobilen? "Hey!" Fast jag svarar helst inte alls i mobilen om jag inte vet vem det är.
Vem ringde du senast? Älsklingen.
Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att jag är bästast. Fast det stämmer inte alls. Men hon är partisk ;)
Antal timmar sömn i natt: 8.
Sov du ensam? Ja, tyvärr.
Brukar du komma i tid? Försöka går ju! Oftast kommer jag i tid men inte alltid.
När mår du bra? När jag är med Marie och när jag känner mig fri från måsten.
När blev du fotad senast? Idag. Tog lite egobilder.
Hur känner du dig nu? Trött, lite irriterad på bloggen för den var dum mot mig och har ont i axlarna.
Vanligaste färg på dina kläder? Blått [jeans] och nån annan färg.
Vad tycker du om fötter? Tycker inte mycket om fötter.
Vad saknar du? Marie och ungarna och målmedvetenhet i livet.
Hade du en bra kväll igår? Jodå. Inte värre än annars.
Favoritdryck på morgonen? Te.
Rakar du benen? Haha, näe. Do I have to?
När brukar du oftast gå och lägga dig? På natten..
Är du blyg? Ja, fast det kanske börjar bli bättre?
Sysslar du med någon idrott? Inte nu längre.
Vill du hellre ha mejl än brev? Brev tack, det var länge sen.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja?
Har du spytt offentligt? Inför Kat, men vet inte om man kan kalla det offentligt..
Är du nöjd med ditt liv? Inte än men man ska inte ge upp hoppet, eller?
Är du bortskämd? Jo det är jag.
Vad gör du i morgon? Tar det förhoppningsvis ganska lugnt.
Vad är det värsta du vet? När älsklingen mår dåligt, att känna mig värdelös, att ångra mig, att göra misstag, idioter och homofober.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Don't want to know that. Säkert för mycket.
Vad längtar du till? Marie och kissebarnen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom bästa vännerna man kan ha. Tyvärr ses vi för sällan!
Vad är det finaste du fått? Kärlek/Marie.
En speciell dag du minns? 5/5-07.
Hur gammal är du? 23 snart 24 huvva!
Du samlar på? Filmer, TV-serier och svärd
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen.
Gillar du golf? Bååååååring!
Vilken tid gick du upp idag? 10.40.
Har du sovit i din egen säng inatt? Nej, har sovit i sängen i stugan.
Har du strumpor på dig nu? Jaa de är kallt här.
Är det okej att gråta? Jodå, men jag gör det helst ensam och inte inför publik.
När grät du senast? I förrgår på jobbet, huvva!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dra till nåt varmt land och dra med mig älsklingen.
Bär du glasögon eller linser? Glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Det varierar. Men mellan 8-13.
Har du piercing? Nej jag har inte vågat mig på nån sån än.
Vill du gifta dig? Nån gång antar jag.
Vill du ha barn? Nej för f-n! Varför skulle jag vilja det?
Solar du ofta? Bara om jag går ute i solskenet.
Är du bra på att laga mat? Tror inte det, men vem vet?
Är du flygrädd? Nej inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig? Kall mjölk eller festis.
Vilken är din favoritglass? Magnum Almond.
Tror du på ett liv efter döden? Jaa, men jag vet inte vad jag tror om det.
Tycker du om sushi? Nja, fisk ska helst vara grillad eller stekt inte rå.
Vad äter du helst när du ser på film? Salt - och vinägerchips.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jajemensan.
Har du tandläkarskräck? Tell me about it! USCH!
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nattmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Brun.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja det har väl hänt.
Biter du på naglarna? Jo, tyvärr. Kan inte sluta.
Hur ofta tränar/motionerar du? Inte så ofta som jag borde.
Senaste låt du hörde? I'll be your home - Rin Oikawa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar