2010-05-19

*~Träden är gröna igen!~*



Jag är så glad att våren har kommit på riktigt. Det var sommarvärme även idag. Iaf på eftermiddagen så man höll på att stekas ihjäl men fan det har jag ju längtat efter! Träden har blivit så gröna och fina! I love it! ^^
Tycker att träden ser så ledsna ut på vintern när de inte ha nå blad på sina grenar. Men på sommaren är dom så vackra.
Önskar att man kunde ligga på en filt på en gräsmatta och glo upp på himlen, vila och höra fågelkvittret och löven som rör sig i vinden. Myyysigt! Det enda som jag tycker är jobbigt med våren och sommaren är ju alla småkryp och insekter som kommer fram och ska bita på en. De kan jag vara utan. Och sen är det ju jättejobbigt att ha mens och mensvärk när man ska jobba utomhus och svettas i solen,när man redan svettas bara för att man har den jävla mensen. Den kan jag också mer än gärna vara utan!
Det ska bli varmt imorrn också. Typ runt 26*C.. Vi får se om jag överlever i hettan! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar