2010-05-15

*~Sommarväder/shorts-väder!~

Vilken värme det har kommit till Norrland idag! ÄNTLIGEN sommarväder! Woho! Som jag har längtat! Nu kan jag äntligen ha mina shorts och äta glass utan att frysa ^^
Men jag måste verkligen köpa nya linnen.. Jag tog inte med några upp hit, bara mina t-shirt:ar. Lånar älsklingens linne just nu :) Är skitsnyggt på mig, tycker älsklingen... eller hur? ;)
Jag tycker väldigt bra om sommaren. Fast ogillar alla småkryp som kommer fram då. Älsklingen föredrar vintern och hösten. Skumt ;)
Jag hoppas att vi kan bada i år. Blev väl bara en gång förra året?.. Om ens det.. hm.. minns inte. Men då måste det vara riktigt jävla varmt i luften så att man inte fryser så fort man kommit upp ur vattnet. Hoppas att det fina vädret stannar ett tag men det får gärna regna lite också så att man inte svettas ihjäl jämt ;P Det blir nog ganska hett i stallet på sommaren om solen ligger på.

1 kommentar:

  1. Va härligt alla verkar ha haft jättevarmt idag! Men här bara regnar det och är 12 grader varmt:(

    Sv: Nej jag har inte heller sett BooBoo stewart i någon film, men han har varit med i ganska många. Men utseendet har han iaf fall så vi hoppas på att han är en duktig skådespelare :)
    Hihi ja popis bland tjejerna blir han nog, han är ju söt ^^
    Kram B

    SvaraRadera