2010-05-05

*~3 years with my darling~*

Idag firar älsklingen och jag 3 år tillsammans. Vi blev alltså ihop den 5e maj 2007. 3 hela år! Helt sjukt bra!
A hell of a ride, I would say! ;) Första gången som vi kan fira årsdagen tillsammans också btw!
Vi har haft våra uppåt-dagar och våra nedåt-dagar som de flesta par men jag tycker att vi klarat oss bra. Jag är fortfarande väldigt kär i min älskling och älskar henne som fan. Just nu bor vi ju ihop och det är ibland jättebra och ibland jättejobbigt men det bra sakerna överväger de sämre som tur är ;)
Idag har vi ätit "kinamat" på Ming Palace. Det var gott som fan men portionen var så himla stor så det såg ut som jag typ bara ätit riset, haha. Vi har även ätit vårens andra mjukglass med strössel på. Så jävla gott! Ikväll blir det princesstårta till oss båda! Yay!

Stort grattis till oss älskling!
I love you more than life itself.
Me ♥ You long time sweetie!

2 kommentarer:

  1. du är bäst och jag älskar dig min prinsesstårta! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej jag tycker inte det är fel att de visar lite av de andra karaktärerna. Ska bli så kul att se Rosalies flash backs, hoppas på att de är riktigt bra! :D

    Jag har precis börjat läsa House of Night, en kompis tipsade om serien och sa att hon älskade böckerna! Jag var bara tvungen att börja läsa ^^ Tyvärr har jag inte hunnit läsa så mycket eftersom det har varit mycket i skolan. Men nu så ska jag börja läsa igen. Älskar bokserier och det är kul om det blir film i de flesta fallen iaf. Ibland blir ju filmerna mycket sämre än böckerna och då är det inte så kul :(

    Kramar Bellz :)

    SvaraRadera