2010-05-01

*~Nyktert fun for me~*

Festen igår kväll var riktigt rolig. Jag var nykter hela kvällen faktiskt (för att jag skulle köra bil) men trivdes ändå. Kan ju vara för att Elli var ganska gullig, haha. Fulli-gulli! ^^ Hon var väldigt kramig, pussig, gosig och full, hehe. Men vi får se vad hon minns av kvällen.. ;) Sen så var jag ganska trött så då kanske jag i sällskapet av alla fulla människor "blev" full på så vis. Eller inte?
Jag tror att älsklingen också hade kul. Vi träffade en del nya människor men bara en som vi faktiskt pratade med. Sofia heter hon. Hon var väldigt trevlig och snygg. Jag diggade hennes drak-tatuering. Hon hade typ 8 stycken. Marie fick hennes nummer. Ooh. Hehe.

1 kommentar:

  1. Sv: Tack för din komentar! Verkligen kul att du gillar det jag skriver :) Jag har också reagerat lite på det hon har skrivit och ibland har jag gått in och ändrat lite i hennes inlägg för att det ska bli bättre men kan ju inte alltid gå in och fixa hennes inlägg.
    Därför ville jag veta vad ni tyckte så super tack för hjälpen ;D
    Kramar B

    P.s läser du också House of Night?

    SvaraRadera