2010-05-06

*~Chillout~*

Nu befinner sig älsklingen på jobbet i några timmar och jag har lägenheten för mig själv. Typ. Katterna är ju också här förstås men de sover nu. Så söta! Hihi. Jag tog så klart fram TV-spelet. Spelar Need For Speed: Undercover på mitt PS2. Nice som fan! Det blir inte mycket sånt när älsk är hemma för då ser vi mest TV-serier och det är ju inte fy skam heller. Men jag tycker så mycket om att spela TV-spelen. Har sett filmen Iron Man. Den var bra och hade en del roliga stunder. Tror att 2an som går på bion nu [har jag för mig] kan vara bättre.

Igår firade vi ju våran 3årsdag och vi gick en del på stan och var in i en affär där de sålde en massa billiga grejjer.. kommer inte ihåg vad ordet för en sån affär heter just nu men men. Typ som Myrorna.. Aja, ni vet säkert vad jag snackar om. "Secondhand-butik" heter det kanske? Hehe. Oh, well... Hittade 5 stycken böcker för 1kr styck! Det är fantasybokserien: "Sagan om Belgarion" som David Eddings skrivit och som älsklingen rekommenderade för mig för några dagar sen. Helt sjukt coolt att jag hittade dom där för så billigt pris! ^^ Sen köpte vi ju andra grejjer också. Älsklingen köpte en ko-färgad mjölkförpackningshållare/bägare som man kan ställa i en mjölkförpackning i och hälla mjölk ifrån den. Hehe. Ska ta kort på den sen och lägga in den här så ni får se. Den är jättegullig faktiskt. Jag köpte även en gammal "Pollux"-bok, som jag läste när jag var yngre och som jag älskade då: "Rymlingen" [ur Fullblods-serien], ett TV-spel som visade sig förstås inte fungera när jag skulle prova det. Jävla ungjävel eller vem det nu är som säljer ofungerande TV-spel till folk... :P

Well hell.. ska fortsätta spela TV-spel nu, äta nåt och ta det lugnt tills sötnosan kommer hem vid ca: 21.20 ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar