2009-10-10

*~Så det kan gå~*

I förrgår så lekte [ja, ni vet: umgicks, fast med ett roligare ord ;)] jag med Madde igen.
Vi var hos henne och såg på True Blood och så såg vi klart the Legend of the Seeker. En annan jättebra TV-serie! Alla som gillar Xena: Warriorprincess eller har BRA smak borde se dom serierna! ;) Vi åt en hel del godsaker också [chips och popcorn].
Vi hade väldans trevligt tycker jag. =D
Jag glömde till och med bort tiden och när jag skulle kolla efter en buss som gick hem igen så jag hade missat den sista som gick vid 23.15.. Den senare bussen hade dom tagit bort. Så jag fick sova över hos Madde i hennes säng. Vi hade en sleepover, så att säga, och låg och såg på True Blood tills vi inte orkade mer. Sen somnade vi.
Jag sov okay men vaknade några gånger under morgonen och sen vaknade vi vid 13-tiden.
Sen åt vi frukost och såg på mer avsnitt hela dagen och åt mer snask [chips, popcorn, glass med strössel och drack fanta och päronsoda]. Nice. Very nice! =)

Vi såg även på Idol och jag hejjade och röstade på Mariette Hansson förstås! ;D Den bruden är het och begåvad! My new Goddess! ;) Vet dock inte riktigt vad Madde tycker om henne. Men det ska jag fråga senare. =)
Btw, jag är så glad att hon är flata också!!! En till het gay-kändis! Kan man aldrig få nog av! ;)
Läs om hennes intervju till QX här:
http://www.qx.se/noje/11881/idolmariette-om-flickvannen-och-chanserna-att-vinna-idol

Tove var också jätteduktig och söt som vanligt!
Jag hejjar på Mariette, Tove och Erik!

Läs om de andra Idolernas intervjuer för QX här och se vad de svarar på hur GAY de är m.m:
http://www.qx.se/noje/11885/jag-ar-inte-homosexuell-men-inte-helt-hetero-heller-mot-deltagarna-i-idol-2009

Den som hade sämst klädsel och sämst sångröst igår kväll var utan tvekan Karolina. Stackarn. Man tycker nästan synd om henne. Men hon får faktiskt skylla sig själv när hon går med på att ha en sån där hemsk kjol [kan man ens kalla det för en kjol?] på sig och väljer Lady Gaga's låt "Just Dance" som inte passar hennes röst alls. Dåligt låtval också. Då går det som det går.
Jag tycker också att Calle, Rabih, Eddie och Camilla var stört tråkiga denna gång även om Camilla inte var lika klämkäck som hon brukar vara.

Jag åkte hem 23.15. Sen satt jag på bussen och snackade med söttösen.
Vi pratade en del om otrohet och vad man kan räkna som otrohet. Svårt det där...
Men jag lovar att jag aldrig skulle vara otrogen mot min älskling och jag är glad att hon inte är den svartsjuka-typen. Jag vet dock inte om jag själv är svartsjuk av mig.. kanske liiite? Hm... Vill verkligen inte vara det, för det är aldrig nå bra.

2 kommentarer:

  1. jaa, mariette, tove och erik är oxå mina favoriter :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt med en flatblogg! Vi är också ett flatpar! Mariette är bäst så enkelt är det, och så jäkla snygg också!!!

    Kolla gärna vår blogg: http://annaokattis.devote.se/

    SvaraRadera